zamówienie na:

Dostawa samochodów ciężarowych w formie leasingu operacyjnego: Zadanie 1 Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową bramową Zadanie 2 Dostawa samochodu ciężarowego z HDS

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o.o.
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.261.9.2018
wartość: poniżej 221.000 euro
termin składania ofert: 30 maja 2018  09:00
przyczyna unieważnienia: załączono poniżej 





Ogłoszenie nr 553621-N-2018 z dnia 2018-05-04 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o.: Dostawa samochodów ciężarowych w formie leasingu operacyjnego: Zadanie 1 Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową bramową Zadanie 2 Dostawa samochodu ciężarowego z HDS
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie  Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie ,W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 366919930, ul. Al. Wolności  4 , 86-010   Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 5860400, , e-mail przetargi@zgkim.koronowo.pl, , faks 523 822 562.
Adres strony internetowej (URL): www.bipzgkim.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: spółka prawa handlowego 100% udział gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie   www.zgkim.koronowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie www.zgkim.koronowo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:pisemnie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę samochodów ciężarowych w formie leasingu operacyjnego: Zadanie 1 Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową bramową Zadanie 2 Dostawa samochodu ciężarowego z HDS  Numer referencyjny: ZP.261.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog technicznyNie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa samochodów ciężarowych w formie leasingu operacyjnego: Zadanie 1 Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową bramową Zadanie 2 Dostawa samochodu ciężarowego z HDS 1. Rodzaj leasingu – operacyjny z opcją wykupu, 2. Waluta – polski złoty, 3. Okres leasingu – 60 miesięcy, 4. Ilość rat leasingowych – 59 równych, stałych, miesięcznych, zgodnie z harmonogramem (koszt zagwarantowania stałej stopy procentowej powinien zostać wkalkulowany w cenę oferty), 5. Pierwsza rata płatna w miesiącu następującym po miesiącu, w którym przedmiot leasingu zostanie dostarczony i odebrany protokolarnie przez Zamawiającego, bez zastrzeżeń, 6. Opłata manipulacyjna – 0%, 7. Podatek VAT wyliczony według aktualnej stawki do każdej raty leasingowej, 8. Opłata wstępna: 10% wartości netto samochodu, nie jest traktowana jako rata i nie należy wliczać jej do okresu finansowania. Dopuszcza się wliczenie w opłatę wstępną opłaty przygotowawczej (prowizji). 9. Wartość wykupu 1% wartości netto samochodu, 10. Raty leasingowe, Wykonawca przedstawi miesięczną wartość usługi leasingu w PLN, którego przedmiotem jest dostawa samochodu, 11. Cena oferty musi wynikać ze sporządzonej kalkulacji, którą należy przedstawić w formularzu ofertowym. W trakcie realizacji umowy leasingu mogą powstać opłaty związane z usługami realizowanymi na rzecz Zamawiającego i na jego wniosek. 12. Ubezpieczenie – Zamawiający akceptuje konieczność ubezpieczenia samochodu w całym okresie trwania umowy leasingu. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy leasingu na wzorcu obowiązującym u Wykonawcy pod warunkiem jej zgodności z SIWZ. 14. Wykonawca dostarczy przed dostawą samochodu: - harmonogram (plan) płatności, - ogólne warunki leasingu, - wzór umowy leasingu.
II.5) Główny kod CPV: 34144000-8
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV 34144510-6 34144511-3 66114000-2

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: nie
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: zakończenia: 2018-05-30

Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia


2018-05-30


II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne oraz ostateczne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu  2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza in-formacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadzie art. 22a, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający zastosuje art. 24 aa ust. 2 ustawy w przypadku zaistnienia przesłanek w tym przepisie wymienionych. 6. W przypadku gdy wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zastosowanie ma pkt. 5 w niniejszym rozdziale, w związku z § 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 11. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
IV.1.8) Aukcja elektroniczna nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT




Kryteria Znaczenie cena 70,00 stan techniczny 20,00 okres gwarancji 10,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert:
Data: 2018-05-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty > polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową bramową

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
1. Rok produkcji nie wcześniej niż 2007r. 2. wyposażony we wszystkie lusterka zgodnie z obowiązującymi przepisami 3. komplet dywaników gumowych, gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy 4. podwozie dwuosiowe, 4x2 5. DMC do 21000kg 6. Norma spalin minimum Euro 3 7. Skrzynia biegów manualna 8. Silnik – wysokoprężny 9. Zawieszenie przód i tył resor piórowy paraboliczny 10. Minimum 2 miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa 11. Wspomaganie kierownicy 12. Rodzaj paliwa – diesel 13. Przebieg pojazdu nie większy niż 300 000km 14. Samochód ma być zarejestrowany 15. Silnik i zabudowa bez wycieków oleju 16. Samochód nie może być powypadkowy 17. Stan powłoki lakierniczej dobry lub bardzo dobry 18. Stan ogumienia (dopuszczalny stopień zużycia opon do 40%) 19. Samochód gotowy do jazdy (uzupełnione oleje i płyny eksploatacyjne) 20. Samochód powinien spełniać wszystkie warunki techniczne dla tego typu pojazdu a jego wyposażenie ma być zgodne z przepisami prawa o ruchu drogowym 21. Moc nie mniej niż 250 KM Zabudowa: 1. Rok produkcji nie wcześniej niż 2007r. 2. Urządzenie bramowe do załadunku, przewożenia i wyładunku kontenerów KP 5, KP 7, Muld o pojemności 1, 5, 7, 13 m3. 3. Platforma rozsuwana hydraulicznie (możliwość załadunku i przewozu dwóch kontenerów) 4. Teleskopowe ramiona główne, dwuczłonowe 5. Zawiesia łańcuchowe z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym wypadnięciem z zaczepu kontenera. 6. Siłowniki hydrauliczne wyposażone w zamki hydrauliczne, które zabezpieczają przed niekontrolowanym opadnięciem łańcuchów 7. Sterowanie z zewnątrz po lewej stronie pojazdu, z awaryjnym przyciskiem „stop” 8. Rozdzielacz zamontowany po lewej stronie pojazdu 9. Oświetlenie obrysowe po obydwu stronach pojazdu 10. Zabudowa wyposażona w dwie podpory poziomujące pojazd 11. Łańcuchy z regulowaną wysokością 12. Udźwig urządzenia bramowego przy wyciągniętych ramionach minimum 7000kg 13. Jeden hak zaczepowy do wypróżniania kontenerów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144000-8, 34144510-6, 34144511-3, 66114000-2
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 2018-05-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie cena 70,00 stan techniczny 20,00 okres gwarancji 10,00






Część nr: 2 Nazwa: Dostawa samochodu ciężarowego z HDS

1)       Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Parametry zamawianego pojazdu: Samochód: 1) Rok produkcji nie starszy niż 2007r. 2) Przebieg pojazdu nie większy niż 400 000km 3) Silnik i HDS bez wycieków oleju 4) Samochód nie może być powypadkowy 5) Stan powłoki lakierniczej dobry lub bardzo dobry 6) Stan ogumienia (dopuszczalny stopień zużycia opon do 40%) 7) Samochód gotowy do jazdy (uzupełnione oleje i płyny eksploatacyjne) 8) Samochód powinien spełniać wszystkie warunki techniczne dla tego typu pojazdu a jego wyposażenie ma być zgodne z przepisami prawa o ruchu drogowym 9) 3 miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa 10) pojazd z 2 osiami 4x2 11) komplet dywaników gumowych, gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy 12) DMC do 18 000kg 13) Moc nie mniej niż 180KM 14) Wspomaganie kierownicy, klimatyzacja 15) Rodzaj paliwa: diesel 16) Norma spalin minimum Euro 3 17) Oznakowanie samochodu zgodne z przepisami prawa o ruchu drogowym Zabudowa: 1) Ładowność w granicach 6 - 8 ton 2) Rodzaj zabudowy – wywrotka trzystronna 3) Skrzynia ładunkowa posiadająca długość 4m – 5 m, szerokość 2,5m, wysokość 0,7m 4) Skrzynia ładunkowa - stalowa 5) Na pojeździe HDS do podnoszenia i otwierania pojemników na odpady do recyklingu – typu dzwon (wyciągarka hydrauliczna do otwierania dzwonów) 6) Sterowanie z obu stronach pojazdu przy kolumnie lub zdalne radiowe 7) Max wysięg 7,3m 8) Udźwig na max wysięgu ok. 1500kg 9) Certyfikat CE.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144000-8, 34144510-6, 34144511-3, 66114000-2
3) Wartość części zamówienia Zamawiający nie podaje
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-05-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie cena 70,00 stan techniczny 20,00 okres gwarancji 10,00


Zatwierdził
Prezes Zarządu
Jarosław Głowacki
specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
specyfikacja istotnych warunków zamowienia wraz z załącznikami (477kB) pdf
  pytania i odpowiedzi (52kB) word

Ogłoszenie nr 500100729-N-2018 z dnia 09-05-2018 r. Koronowo:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 553621-N-2018 Data: 04/05/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 366919930, ul. Al. Wolności  4, 86-010   Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 5860400, e-mail przetargi@zgkim.koronowo.pl, faks 523 822 562. Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV. Punkt: 6.2 W ogłoszeniu jest: 2018-05-14 W ogłoszeniu powinno być: 2018-05-22
  Zatwierdził
Prezes Zarządu
Jarosław Głowacki
  pytania i odpowiedzi 2 (143kB) pdf


Ogłoszenie nr 500102969-N-2018 z dnia 10-05-2018 r. Koronowo: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 553621-N-2018
Data: 04/05/2018 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 366919930, ul. Al. Wolności  4, 86-010   Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 5860400, e-mail przetargi@zgkim.koronowo.pl, faks 523 822 562. Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: załącznik 1 część 1 Punkt: 1 W ogłoszeniu jest: 9.Zawieszenie przód i tył resor piórowy paraboliczny.(dot. samochodu) 8.Rozdzielacz zamontowany po lewej stronie pojazdu (dot. zabudowy)
W ogłoszeniu powinno być: 9.Zawieszenie przód i tył resor piórowy paraboliczny lub tylnie pneumatyczne.(dot. samochodu) 8.Rozdzielacz zamontowany po lewej stronie pojazdu.  Dopuszcza się rozdzielacz zamontowany zarówno po prawej jak i po lewej stronie.(dot. zabudowy)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: załącznik 1 częśc 2
Punkt: 1 W ogłoszeniu jest: 12) DMC do 18000kg W ogłoszeniu powinno być: 12)DMC do 19000kg


pytania i odpowiedzi 3 (128kB) pdf




Ogłoszenie nr 500103718-N-2018 z dnia 11-05-2018 r. Koronowo: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 553621-N-2018 Data: 04/05/2018 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 366919930, ul. Al. Wolności  4, 86-010   Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 5860400, e-mail przetargi@zgkim.koronowo.pl, faks 523 822 562. Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: załącznik I część 2 Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest: zabudowa: 3)Skrzynia ładunkowa posiadająca długość 4m – 5 m, szerokość 2,5m, wysokość 0,7m 7)Max wysięg 7,3m 8)Udźwig na max wysięgu ok. 1500 kg
W ogłoszeniu powinno być: zabudowa: 3)Skrzynia ładunkowa posiadająca długość 4m – 5 m, szerokość 2,5m, wysokość 0,6m-0,75 m 7)Max wysięg 7,3m,dopuszcza się dłuższy wysięg żurawia niż 7,3m ale nie dłuższy niż 10m, 8)Udźwig na max wysięgu ok. 1500 kg, dopuszcza się żuraw który na wysięgu 7,3m ma udźwig ok. 1500 kg, natomiast na maksymalnym wysięgu nie mniej niż 1000 kg
 
  pytanie i odpowiedż 4 (53kB) word
 

Ogłoszenie nr 500109109-N-2018 z dnia 17-05-2018 r. Koronowo: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 553621-N-2018
Data: 04/05/2018 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 366919930, ul. Al. Wolności  4, 86-010   Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 5860400, e-mail przetargi@zgkim.koronowo.pl, faks 523 822 562.
Adres strony internetowej (url): SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV. Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: 2018-05-22 W ogłoszeniu powinno być: 2018-05-30

  modyfikacja (53kB) word

modyfikacja ubezpieczenie (53kB) word

uniewaznienie postępowania (58kB) word


metryczka


Odpowiada za treść: Agnieszka Jankowska
Opublikował: Agnieszka Jankowska (4 maja 2018, 12:11:19)

Ostatnia zmiana: Agnieszka Jankowska (4 czerwca 2018, 12:07:35)
Zmieniono: dodano plik unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 835