Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2019 |
|
|
zamówienie na: |
Sukcesywne dostawy odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości |
zamawiający: | Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o. o. |
tryb zamówienia: | Postępowanie ofertowe |
nr sprawy: | ZP.2621.2.2019 |
wartość: | poniżej 30 000 euro |
termin składania ofert: | 17 kwietnia 2019 09:00 |
wynik postępowania: | zamieszczono poniżej |
ZAPROSZENIE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
OFERTOWYM NA:
SUKCESYWNE DOSTAWY ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC
ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
SUKCESYWNE DOSTAWY ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC
ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
(znak sprawy ZP.2621.2.2019)
Zamawiający:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o.o.
Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo.
Przedmiotem oferty są: sukcesywne dostawy odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o. o.
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej i środków czystości w asortymencie wynikającym z bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
2. Wszystkie materiały użyte do produkcji odzieży oraz rękawic muszą odpowiadać Polskim Normom.
3. Wszystkie środki czystości muszą odpowiadać Polskim Normom.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawa realizowana będzie na pisemne lub telefoniczne zamówienie Zamawiającego w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosił 14 dni od dostarczenia przedmiotu zamówienia i prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie w ciągu 12 miesięcy.
6. Osoby
uprawnione do kontaktów:
- w sprawach proceduralnych – Angelika Gordon-Wolfram tel. 52 58-60-414
7.
Ofertę należy umieścić w kopercie z napisem: „SUKCESYWNE
DOSTAWY ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI” Termin składania
ofert upływa 17.04.2019 r. o godz. 09.00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 09.15
8. Oferty należy dostarczyć lub wysłać za pośrednictwem poczty do sekretariatu Zamawiającego, ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo.
9. Wagą kryterium oceny ofert będzie: cena 100%
10. Oferta powinna zawierać:
- wydruk z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
- formularz ofertowy – załącznik nr 1
- projekt umowy zaparafowany - załącznik nr 2
11. Z Wykonawcą, którego oferta została uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa - Załącznik nr 2
12. Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 m-cy. W przypadku zmniejszenia ilości podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia a cena jednostkowa pozostanie niezmieniona. Wskazane ilości odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania takiej ilości odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zużycia mniejszej lub większej ilości odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości w stosunku do podanych wyżej ilości w czasie trwania umowy, za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia).
13. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji.
14. Warunki płatności- 14 dni licząc od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
15. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez oferenta składającego najkorzystniejszą ofertę Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów oceny ofert.
16. W
przypadku rozwiązania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z
kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów
oceny ofert. Czas na jaki zostanie zawarta będzie pomniejszony o okres
obowiązywania z poprzednim Zamawiającym. Maksymalna wartość umowy brutto
zostanie pomniejszona o wartość brutto zamówień zrealizowanych przez
poprzedniego Wykonawcę. Nie uchybia to prawu Zamawiającego do żądania zapłaty
kary umownej i/lub odszkodowania.
Zatwierdzam:
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
Koronowo, dnia 09.04.2019
r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o. o., działając jako Zamawiający w postępowaniu ofertowym na „Sukcesywne dostawy odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości (znak sprawy ZP.2621.2.2018)) informuje, iż w dniu 10 kwietnia 2019 roku wpłynęły pytania dotyczące ww. postępowania. Poniżej przedstawiamy treść pytań wraz z odpowiedziami:
Pytanie 1.
Czy Państwo jako Zamawiający jesteście w stanie rozdzielić w SIWZ dostawę na odzież ochronną od środków czystości BHP, ze względu na większą możność dostępności do przetargu. Czy można złożyć ofertę częściową np. na samą dostawę odzieży.
Odpowiedź.
Zamawiający wyraża zgodę na podzielenie asortymentu na dwa zadania i w związku z tym modyfikuje zaproszenie do wzięcia udziału w postępowaniu ofertowym.
Pytanie 1.
Czy Państwo jako Zamawiający jesteście w stanie rozdzielić w SIWZ dostawę na odzież ochronną od środków czystości BHP, ze względu na większą możność dostępności do przetargu. Czy można złożyć ofertę częściową np. na samą dostawę odzieży.
Odpowiedź.
Zamawiający wyraża zgodę na podzielenie asortymentu na dwa zadania i w związku z tym modyfikuje zaproszenie do wzięcia udziału w postępowaniu ofertowym.
Zatwierdzam:
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
MODYFIKACJA NR 1
ZAPROSZENIE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
OFERTOWYM NA:
SUKCESYWNE DOSTAWY ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC
ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
SUKCESYWNE DOSTAWY ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC
ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
(znak sprawy ZP.2621.2.2019)
Zamawiający:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o.o.
Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo.
Przedmiotem oferty są: sukcesywne dostawy odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o. o.
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest:
Zadanie 1 - sukcesywna
dostawa środków ochrony indywidualnej
Zadanie 2 - sukcesywna dostawa środków czystości w asortymencie
wynikającym z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Szczegółowy asortyment
przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
2. Wszystkie materiały użyte do produkcji odzieży oraz rękawic muszą odpowiadać Polskim Normom.
3. Wszystkie środki czystości muszą odpowiadać Polskim Normom.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawa realizowana będzie na pisemne lub telefoniczne zamówienie Zamawiającego w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosił 14 dni od dostarczenia przedmiotu zamówienia i prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie w ciągu 12 miesięcy.
8. Oferty należy dostarczyć lub wysłać za pośrednictwem poczty do sekretariatu Zamawiającego, ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo.
9. Wagą kryterium oceny ofert będzie: cena 100%
10. Oferta powinna zawierać:
- wydruk z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
- formularz ofertowy – załącznik nr 1
- projekt umowy zaparafowany - załącznik nr 2
11. Z Wykonawcą, którego oferta została uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa - Załącznik nr 2
12. Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 m-cy. W przypadku zmniejszenia ilości podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia a cena jednostkowa pozostanie niezmieniona. Wskazane ilości odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania takiej ilości odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zużycia mniejszej lub większej ilości odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości w stosunku do podanych wyżej ilości w czasie trwania umowy, za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia).
13. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji.
14. Warunki płatności- 14 dni licząc od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
15. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez oferenta składającego najkorzystniejszą ofertę Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów oceny ofert.
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (278kB)
2. Wszystkie materiały użyte do produkcji odzieży oraz rękawic muszą odpowiadać Polskim Normom.
3. Wszystkie środki czystości muszą odpowiadać Polskim Normom.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawa realizowana będzie na pisemne lub telefoniczne zamówienie Zamawiającego w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosił 14 dni od dostarczenia przedmiotu zamówienia i prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie w ciągu 12 miesięcy.
6. Osoby
uprawnione do kontaktów:
- w sprawach proceduralnych – Angelika Gordon-Wolfram tel. 52 58-60-414
7.
Ofertę należy umieścić w kopercie z napisem: „SUKCESYWNE
DOSTAWY ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI” Termin składania
ofert upływa 17.04.2019 r. o godz. 09.00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 09.15
8. Oferty należy dostarczyć lub wysłać za pośrednictwem poczty do sekretariatu Zamawiającego, ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo.
9. Wagą kryterium oceny ofert będzie: cena 100%
10. Oferta powinna zawierać:
- wydruk z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
- formularz ofertowy – załącznik nr 1
- projekt umowy zaparafowany - załącznik nr 2
11. Z Wykonawcą, którego oferta została uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa - Załącznik nr 2
12. Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 m-cy. W przypadku zmniejszenia ilości podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia a cena jednostkowa pozostanie niezmieniona. Wskazane ilości odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania takiej ilości odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zużycia mniejszej lub większej ilości odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości w stosunku do podanych wyżej ilości w czasie trwania umowy, za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia).
13. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji.
14. Warunki płatności- 14 dni licząc od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
15. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez oferenta składającego najkorzystniejszą ofertę Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów oceny ofert.
16. W
przypadku rozwiązania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z
kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów
oceny ofert. Czas na jaki zostanie zawarta będzie pomniejszony o okres
obowiązywania z poprzednim Zamawiającym. Maksymalna wartość umowy brutto
zostanie pomniejszona o wartość brutto zamówień zrealizowanych przez
poprzedniego Wykonawcę. Nie uchybia to prawu Zamawiającego do żądania zapłaty
kary umownej i/lub odszkodowania.
Zatwierdzam:
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
Koronowo, dnia 11.04.2019
r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (278kB)
Zatwierdzam:
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
metryczka
Opublikował: Angelika Gordon Wolfram (9 kwietnia 2019, 13:31:39)
Ostatnia zmiana: Angelika Gordon Wolfram (17 kwietnia 2019, 14:24:33)
Zmieniono: dodano wynik postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 584