Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2019 |
|
|
zamówienie na: |
Sukcesywna dostawa olejów, smarów, płynów eksploatacyjnych oraz filtrów do pojazdów silnikowych |
zamawiający: | Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o. o. |
tryb zamówienia: | Postępowanie ofertowe |
nr sprawy: | ZP.2621.3.2019 |
wartość: | poniżej 30 000 euro |
termin składania ofert: | 29 maja 2019 09:00 |
wynik postępowania: | zamieszczono poniżej |
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ i MIESZKANIOWEJ
W KORONOWIE SP. Z O.O. UL. AL. WOLNOŚCI 4, 86-010 KORONOWO
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, NR KRS: 0000671235
NIP 554-031-40-29, REGON 366919930
KAPITAŁ ZAKŁADOWY: 28 091 496,00 ZŁ
W KORONOWIE SP. Z O.O. UL. AL. WOLNOŚCI 4, 86-010 KORONOWO
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, NR KRS: 0000671235
NIP 554-031-40-29, REGON 366919930
KAPITAŁ ZAKŁADOWY: 28 091 496,00 ZŁ
ZAPROSZENIE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM NA:
Sukcesywna dostawa olejów, smarów, płynów eksploatacyjnych oraz filtrów do pojazdów silnikowych.
(znak sprawy ZP.2621.3.2019)
(znak sprawy ZP.2621.3.2019)
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów, smarów, płynów eksploatacyjnych oraz filtrów do pojazdów silnikowych których szczegółowy asortyment oraz ilość zawiera załącznik nr 1 do zaproszenia.
2. Oleje, smary, płyny eksploatacyjne oraz filtry muszą spełniać wymagania Polskiej Normy przenosząc Europejskie Normy zharmonizowane.
3. Dopuszcza się jedynie produkty oryginalne pakowane przez producenta (opakowanie, etykieta, plomba producenta, produkty konfekcjonerskie dystrybutorów są niedopuszczalne)
4. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego na podstawie zamówień telefonicznych w ciągu dwóch dni roboczych.
5. Zamawiający będzie dokonywał zakupów wg bieżących potrzeb.
UWAGA! Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 miesięcy. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości faktycznie zamawianych olejów, smarów, płynów eksploatacyjnych podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia, a cena jednostkowa pozostanie niezmieniona. Wskazane ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania takiej ilości towarów w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości asortymentu w stosunku do podanych wyżej ilości w czasie trwania umowy, za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia).
6. Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji.
7. Warunki płatności - 30 dni licząc od daty wystawienia faktury, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
8. Cena brutto oferty za dostawy olejów, smarów, płynów eksploatacyjnych stanowić będzie ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy, dlatego musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania dostaw, wymaganej jakości i w oferowanym terminie, włączając w to: podatek VAT, koszty bezpośrednie, kalkulowany przez Wykonawcę zysk, opłaty i należności, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem dostaw zgodnie z warunkami umowy oraz przepisami technicznymi i prawnymi.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie od dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy.
10. Osoby uprawnione do kontaktów:
w sprawach merytorycznych – Karol Latos tel. 52 58 60 400
w sprawach proceduralnych – Angelika Gordon–Wolfram tel. 52 58 60 414
11. Ofertę należy umieścić w kopercie z napisem: „SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJÓW” Termin składania ofert upływa 29.05.2019 r. o godz. 9.00. Oferty należy dostarczyć lub wysłać za pośrednictwem poczty do sekretariatu Zamawiającego, ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo. Otwarcie ofert nastąpi w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o. o., Al. Wolności 4 pok. nr 6 w dniu 29.05.2019 r. o godz. 9.15.
12. Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać:
* wypełniony i podpisany formularz oferty,
* wydruk z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w przypadku spółek cywilnych także umowa spółki,
* projekt umowy zaparafowany.
13. Wagą kryterium oceny ofert będzie: cena 100%
14. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa – Załącznik nr 2.
15. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez oferenta składającego najkorzystniejszą ofertę Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów oceny ofert.
16. W przypadku rozwiązania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów oceny ofert. Czas na jaki zostanie zawarta będzie pomniejszony o okres obowiązywania z poprzednim Zamawiającym. Maksymalna wartość umowy brutto zostanie pomniejszona o wartość brutto zamówień zrealizowanych przez poprzedniego Wykonawcę. Nie uchybia to prawu Zamawiającego do żądania zapłaty kary umownej i/lub odszkodowania.
Zatwierdzam:
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
Krzysztof Wodziński
Zatwierdzam:
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
Krzysztof Wodziński
metryczka
Odpowiada za treść: Angelika Gordon-Wolfram
Opublikował: Angelika Gordon Wolfram (22 maja 2019, 12:55:36)
Ostatnia zmiana: Angelika Gordon Wolfram (29 maja 2019, 14:39:56)
Zmieniono: dodano wynik postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 451