zamówienie na:

SUKCESYWNE DOSTAWY BETONU TOWAROWEGO - MASY BETONOWEJ

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o. o.
tryb zamówienia: Postępowanie ofertowe
nr sprawy: ZP.2621.4.2019
wartość: poniżej 30 000 euro
termin składania ofert: 13 czerwca 2019  10:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ i MIESZKANIOWEJ
W KORONOWIE SP. Z O.O. UL. AL. WOLNOŚCI 4, 86-010 KORONOWO
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY  KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, NR KRS: 0000671235
NIP 554-031-40-29, REGON 366919930
KAPITAŁ ZAKŁADOWY: 28 091 496,00 ZŁ


ZAPROSZENIE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM NA:
SUKCESYWNE DOSTAWY BETONU TOWAROWEGO - MASY BETONOWEJ
 (znak sprawy ZP.2621.4.2019)


Przedmiotem zapytania ofertowego są :
1. Sukcesywne dostawy betonu towarowego- masy betonowej w ilościach: B 5 - 125 m3;
B 10 - 75 m3; B 15 - 75 m3; B 20 - 10 m3, Kod PCV: 44.11.40.00-2, 44.11.44.00-3. Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia z miejsca wskazanego przez Wykonawcę w odległości nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego tj. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo. Załadunek betonu oraz jego ważenie będzie należało do Wykonawcy. Odbiór betonu będzie poprzedzany przez Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Odbierany beton nie może zawierać kamieni o średnicy większej niż 2 cm i musi spełniać normę PN-EN 206-1:2000.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia ilości odbieranego betonu na wskazanych przez niego urządzeniach wagowych oraz jakości dostarczonego towaru
w wybranych przez Zamawiającego laboratoriach.  Faktura za dostarczony materiał wystawiana będzie na podstawie druków WZ potwierdzonych podpisami Zamawiającego i Wykonawcy lub osób przez nich upoważnionych. Dokumenty te stanowić będą załącznik do faktury.
UWAGA! Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości faktycznie zamawianych towarów podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia, a cena pozostanie niezmieniona. Wskazane ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania takiej ilości towarów w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości materiału (maksymalnie 60%) w stosunku do podanych wyżej ilości materiału w czasie trwania umowy, za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia).
3. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosił 30 dni od dnia dostarczenia towaru i prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
4. Cena brutto oferty za dostawy betonu stanowić będzie ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy, dlatego musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania dostaw, wymaganej jakości i w oferowanym terminie, włączając w to: podatek VAT, koszty bezpośrednie, kalkulowany przez Wykonawcę zysk, opłaty i należności, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem dostaw zgodnie z warunkami umowy oraz przepisami technicznymi i prawnymi.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
6. Osoby uprawnione do kontaktów:
w sprawach merytorycznych – Malina Wrotkowska tel. 52 58 60 411
w sprawach proceduralnych  - Angelika Gordon-Wolfram -  tel. 52 58 60 414
7. Ofertę należy umieścić w kopercie  z napisem: „SUKCESYWNE DOSTAWY BETONU TOWAROWEGO” Termin składania ofert upływa 13.06.2019 r. o godz. 10.00. Oferty należy dostarczyć lub wysłać za pośrednictwem poczty do sekretariatu Zamawiającego, ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo. Otwarcie ofert nastąpi w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o. o., Al. Wolności 4 pok. Nr 6 w dniu 13.06.2019 r. o godz. 10.15.
8. Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać:
-  wypełniony i podpisany formularz oferty,
- wydruk z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w przypadku spółek cywilnych także umowa spółki,
- projekt umowy zaparafowany.
9. Wagą kryterium oceny ofert będzie: cena 100%
10. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa – Załącznik nr 2.
11. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez oferenta składającego najkorzystniejszą ofertę Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów oceny ofert.
12. W przypadku rozwiązania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów oceny ofert. Czas na jaki zostanie zawarta będzie pomniejszony o okres obowiązywania z poprzednim Zamawiającym. Maksymalna wartość umowy brutto zostanie pomniejszona o wartość brutto zamówień zrealizowanych przez poprzedniego Wykonawcę. Nie uchybia to prawu Zamawiającego do żądania zapłaty kary umownej i/lub odszkodowania.
Postępowanie ofertowe (296kB) pdf
Zatwierdzam:
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (229kB) pdf
Zatwierdzam:
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński

metryczka


Odpowiada za treść: Angelika Gordon-Wolfram
Opublikował: Angelika Gordon Wolfram (31 maja 2019, 11:59:05)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon Wolfram (14 czerwca 2019, 13:26:51)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 622