![]() |
zamówienie na: |
Sukcesywne dostawy odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości. |
zamawiający: | Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp.z o.o. |
tryb zamówienia: | Zapytanie ofertowe |
nr sprawy: | ZP.2621.8.2020 |
wartość: | poniżej 30 000 euro |
termin składania ofert: | 18 czerwca 2020 10:00 |
wynik postępowania: | zamieszczono poniżej |

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o.o. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo.
Przedmiotem oferty są:
Sukcesywne dostawy odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o. o.
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest:
Zadanie 1 - sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej,
Zadanie 2 - sukcesywna dostawa środków czystości
w asortymencie wynikającym z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
2. Kody CPV:
CPV 18100000-0, 18400000-3,18143000-3, 25161100-8, 25161100-9, 39830000-9, 39830000
3. Wszystkie materiały użyte do produkcji odzieży oraz rękawic muszą odpowiadać Polskim Normom.
4. Wszystkie środki czystości muszą odpowiadać Polskim Normom.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego. Dostawa realizowana będzie na pisemne lub telefoniczne zamówienie Zamawiającego w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia na środki ochrony indywidualnej oraz 7 dniowym terminem na dostawy środków czystości. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosił 14 dni od dostarczenia przedmiotu zamówienia i prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
6. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na poszczególne zadania.
7. Zamawiający będzie dokonywał zakupów wg bieżących potrzeb.
8. Miejsce dostawy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o.o., Al. Wolności 4 , Koronowo tel. 052 58-60-400.
9. Osoby uprawnione do kontaktów:
W sprawach merytorycznych zadanie 1: Tomasz Karbowski tel. 52 58-60-403,
W sprawach merytorycznych zadanie 2: Elżbieta Obrzezgiewicz tel. 52 58-60-404, W sprawach proceduralnych – Joanna Kempczyńska i Paulina Tomaszewska tel. 52 58-60-414.
10. Ofertę należy umieścić w kopercie lub w nie przezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób trwały, które będzie zaadresowane do Zamawiającego oraz będzie posiadać następujące oznaczenie: oferta na „SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI” Termin składania ofert upływa 15.06.2020 r. o godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 10:15 dnia 15.06.2020 r.
11. Oferty należy dostarczyć lub wysłać za pośrednictwem poczty do sekretariatu Zamawiającego, ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo.
12. Oferta powinna zawierać:
- wydruk z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
- formularz ofertowy – załącznik nr 1
- projekt umowy zaparafowany - załącznik nr 2
13. Wagą kryterium oceny ofert będzie: cena 100 %
14. Z Wykonawcą, którego oferta została uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa - Załącznik nr 2
15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie w okresie do dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy.
16. Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 m-cy. W przypadku zmniejszenia ilości podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia, a cena jednostkowa pozostanie niezmieniona. Wskazane ilości odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania takiej ilości odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zużycia mniejszej lub większej ilości odzieży roboczej, rękawic oraz środków czystości w stosunku do podanych wyżej ilości w czasie trwania umowy, za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia).
17. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji.
18. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez oferenta składającego najkorzystniejszą ofertę Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów oceny ofert.
19. W przypadku rozwiązania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów oceny ofert. Czas na jaki zostanie zawarta będzie pomniejszony o okres obowiązywania z poprzednim Zamawiającym. Maksymalna wartość umowy brutto zostanie pomniejszona o wartość brutto zamówień zrealizowanych przez poprzedniego Wykonawcę. Nie uchybia to prawu Zamawiającego do żądania zapłaty kary umownej i/lub odszkodowania.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie jego trwania przed podpisaniem umowy bez podania przyczyny.
Zatwierdził
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
Zamawiający przesuwa termin składania ofert z dnia 15.06.2020 godz. 10:00 na 18.06.2020 r. godz. 10:00. Tym samym termin otwarcia ofert zostaje przesunięty z dnia 15.06.2020 r. godz. 10:15 na 18.06.2020 r. godz. 10:15. Pozostałe zapisy zaproszenia do składania ofert pozostają bez zmian.
Zatwierdził
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
Zatwierdził
Prezes Zarządu
Krzysztof Wodziński
metryczka
Odpowiada za treść: Paulina Tomaszewska
Opublikował: Paulina Tomaszewska (5 czerwca 2020, 13:48:42)
Ostatnia zmiana: Paulina Tomaszewska (22 czerwca 2020, 14:05:30)
Zmieniono: dodano zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2954